اخبار روزفناوری

Google Pixel 9 در حال دریافت یک برنامه آب و هوای جدید است، به دنبال طراحی مینیمال و کنار گذاشتن انیمیشن ها است.

Google Pixel 9 در حال دریافت یک برنامه آب و هوای جدید است، به دنبال طراحی مینیمال و کنار گذاشتن انیمیشن ها است.

از آنجایی که سری Pixel 9 آماده عرضه در رویداد Made by Google در 13 آگوست است، گزارش‌های زیادی منتشر شده است که جزئیات و مشخصات مدل های آینده، چیزی برای تصور باقی نمی گذارد. در حالی که فکر می‌کنیم قبل از رونمایی بزرگ، همه چیزهایی را که باید در مورد خط تولید بدانیم می‌دانیم، یک افشای جدید نشان می‌دهد که غول فناوری قصد دارد تغییرات جالبی را در برنامه هواشناسی خود برای نسل بعدی پیکسل ایجاد کند.

Google برای برنامه هواشناسی خود در سری Pixel 9 طراحی مینیمال جدیدی را انتخاب کرده است

دستگاه‌های Pixel 9 مرکز توجه بوده است، به‌ویژه با توجه به رویداد بزرگ رونمایی Google در گوشه و کنار. به نظر می‌رسد شایعات در حال افزایش است و جزئیات قابل توجهی درباره ارتقای دوربین، اندازه‌ها، رنگ‌ها و پیشرفت‌های دیگر که برای مدل‌های آینده مرتب شده‌اند. یک افشای جدید نشان می دهد که Google یک برنامه هواشناسی منحصر به فرد برای این مجموعه منتشر خواهد کرد.

همانطور که توسط Android Authority گزارش شده است، Google در حال کار بر روی یک برنامه آب و هوای اصلاح شده است. برای پیکسل 9 آینده علیرغم اینکه این شرکت در سال گذشته دستخوش تغییرات اساسی شد. این برنامه بخشی از برنامه فعلی هواشناسی Pixel خواهد بود، اما دارای طراحی جدید و سایر پیشرفت‌های قابل توجه است. برنامه Weather ابتدا برای Pixel 9 رزرو می‌شود، اما بعداً به سایر دستگاه‌های Pixel گسترش می‌یابد.

در نگاه اول، ممکن است احساس کنید که شبیه به برنامه آب و هوای موجود است زیرا طرح‌بندی تغییر چندانی نکرده است، اما ظاهر به هم ریخته اکنون از بین رفته است. گوگل این بار طراحی مینیمال را انتخاب کرده و انیمیشن را کنار گذاشته است و ما Froggy (قورباغه آب و هوا) را در هیچ کجا نمی بینیم. رنگ پس زمینه نیز بسته به شرایط آب و هوایی تغییر می کند و گرادیان نمایش داده شده ظریف تر به نظر می رسد. برنامه جدید Weather دارای یک گزینه سفارشی سازی برای کشیدن و تغییر موارد مطابق با اولویت شما خواهد بود. دما در نمادهای بزرگتر نشان داده می شود و دید و زیبایی آن را بهبود می بخشد و بیشتر بر دما و شرایط آب و هوایی تمرکز می کند.

google pixel 9 d8afd8b1 d8add8a7d984 d8afd8b1db8cd8a7d981d8aa db8cdaa9 d8a8d8b1d986d8a7d985d987 d8a2d8a8 d988 d987d988d8a7db8c d8acd8afdb8c 66b18b0086a81

صفحه انتخاب مکان نیز دوباره طراحی شده است و اطلاعات با فونت بزرگتر ظاهر می شود. این باعث می شود اطلاعات مورد نیاز خود را آسان تر و از نظر بصری جذاب تر از نسخه قبلی دریافت کنید. فقدان انیمیشن به طور کلی ظاهر ظریف تری به آن می دهد اما کمی سرگرم کننده را از بین می برد. انتخاب Google برای این برنامه جدید آب و هوا تغییر خوبی خواهد بود، و ما می‌توانیم در سخنرانی اصلی درباره آن بیشتر ببینیم.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا